Районний методичний кабінет 
відділу освіти Борзнянської РДА

Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Учитель року - 2016" [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 397
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

1. Тема досвіду

Розв’язання комунікативних завдань на уроках іноземної мови

Автор досвіду

Ювченко Валентина Миколаївна, 1969 р.н., учитель англійської мови, старший вчитель, педагогічний стаж – 24 роки

Адреса досвіду

Височанська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Борзнянської районної ради, Чернігівської області

Анотація досвіду

Комунікативна спрямованість у навчанні іноземних мов – це створення умов для мовленнєвої взаємодії. Формування мовної особистості – це довготривалий процес, який потребує об’єднання усіх творчих зусиль та спонукає до переосмислення процесу навчання шляхом синтезу комунікативного підходу з когнітивним. Тож, мета досвіду – формування та розвиток умінь і навичок іншомовного спілкування, що передбачає досягнення учнями такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування в певних комунікативних сферах.

На своїх уроках учитель створює такий психологічний комфорт, який допомагає учням подолати страх перед помилками, вільно приступити до роботи, орієнтуючись на успіх, а не на уникнення невдач. 

Форма поширення досвіду

Виступи на засіданнях методичного об’єднання вчителів іноземних мов району, на районних науково-практичних конференціях.

Досвід вивчала методист

РМК Г.І. Морська

 

2. Тема досвіду

 

Використання новітніх інформаційно – комунікаційних технологій на уроках англійської мови

Автор досвіду

Семирод Світлана Миколаївна, 1967 р.н., учитель англійської мови, старший вчитель, педагогічний стаж – 28 років

Адреса досвіду

Гімназія ім. Пантелеймона Куліша м.Борзни

Анотація досвіду

Оскільки міжкультурна комунікація стає все більш розповсюдженою та все глибшою в сучасній українській дійсності, тому беззаперечним є твердження, що навчання міжкультурного спілкування повинно бути однією з першочергових прерогатив у сучасній українській освіті. Позитивний результат навчання міжкультурного спілкування залежить від уміло організованої вчителем класної роботи. На своїх уроках учитель створює комунікативні ситуації направлені на формування соціокультурної компетенції, функціональної грамотності, полікультурної освіченості та інших навичок, які «занурюють» учнів в іншомовну атмосферу. Таким чином, школярі знайомляться з англомовним середовищем із середини, в якості активних учасників, власноруч опановуючи та переживаючи новий матеріал через свій власний досвід.

Форма поширення досвіду

Відкриті уроки для вчителів району, майстер-клас для молодих вчителів з впровадження елементів досвіду.

Досвід вивчала методист

РМК Г.І. Морська

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018