Районний методичний кабінет 
сектору освіти Борзнянської РДА

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 401
Статистика

Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0

 

 

Впровадження  інноваційних  форм  у методичній роботі

      Адреса досвіду:                     м. Борзна,

гімназія ім. П.Куліша,

Заступник директора з навчально – виховної роботи, учитель-методист,       *

                                         Линник Людмила Михайлівна

       

Ефективність  навчально  виховної роботи освітнього закладу здебільшого залежить від успішності організації  науково – методичної роботи.

Линник Людмила Михайлівна  у своїй роботі забезпечує впровадження методів моделювання і прогнозування, виходячи із діагностики та глибокого вивчення діяльності кожного педагога.

Основним напрямком роботи  є розвиток  обдарованих учнів. Колектив закладу характеризується високою професійною майстерністю, постійним творчим  пошуком    найефективніших  методів та  технологій, роботою на результат, співпрацею із  вищими навчальними закладами, науковцями, в тому числі і педагогічних наук та менеджменту освіти.

        Методичні формування  (кафедри)  є дійсно  творчими  лабораторіями, в яких учителі  вивчають перспективний педагогічний досвід, створюють власні напрацювання, здійснюють обмін досвідом.

        Центром методичної роботи є методичний кабінет, який оптимально   поєднано  із учительською кімнатою

        Проектні, ігрові, розвивальні, інформаційно – комунікаційні та медійні  технології, особистісно – орієнтоване  та інтерактивне навчання, вивчення мови укрупненими дидактичними одиницями    -   далеко   не повний  арсенал колективу гімназії.

       Робота не обмежується лише  засіданнями кафедр, педагогічними читаннями, конференціями, методичними тижнями, посиденьками, аукціонами, творчими портретами і звітами, естафетами, калейдоскопами, діловими іграми, тренінгами, проблемними семінарами, проектами, мостами, індивідуальною роботою чи самоосвітою.  Кожна шкільна перерва  часто  перетворюється  на обмін думками, імпровізовані  педагогічні  консиліуми мета яких – знайти підхід до кожної дитини, досягнути  оптимальних результатів.

         Чільне місце в діяльності предметних кафедр займає співпраця із психологом, що дає можливість здійснювати діагностику  здібностей та задатків учнів, корекцію педагогічного впливу, попереджувати професійне  вигорання педагогів та їх емоційне виснаження, мобілізувати  ресурси для  отримання високих  досягнень.

        Як результат – протягом багатьох років гімназія очолює рейтинг закладів освіти району, входить у перелік кращих закладів нового типу області.  Учні – переможці предметних олімпіад обласного  рівня та  неодноразові переможці конкурсу – захисту робіт МАН Всеукраїнського рівня.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018