Районний методичний кабінет 
відділу освіти Борзнянської РДА

Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Учитель року - 2016" [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 397
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Керівництво  інноваційною освітньою діяльністю у загальноосвітньому навчальному закладі

 

Адреса  досвіду:     :      Борзнянський район

                                         Новомлинівська 

                                         ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                         Борзнянської районної ради

                                        Чернігівської області 

                                        Дереповка Віра Іванівна

Сучасний директор школи – це насамперед її автор. Значна доля  успіху  залежить від уміння керівника застосовувати найбільш ефективні технології управлінської діяльності, різні стилі керівництва. Дереповка В.І. турбується, щоб школа виділялась серед інших  високою репутацією, формуванню і продовженню власних традицій, створенню комфортних умов продуктивної  творчої праці, навчання, виховання  та відпочинку всіх учасників навчально – виховного процесу. Тому в управлінській діяльності  керується принципами рівноправного партнерства, демократизації та гуманізації.

        Активна  взаємодія директора школи з іншими учасниками педагогічного процесу, обслуговуючим персоналом та громадськістю спрямовує роботу колективу на більш високий якісний рівень.

        Свідомо зміцнюючи колектив шляхом залучення педагогів до розв’язання проблем школи, підтриманню позитивного психологічного клімату, директор забезпечує ефективну діяльність як усієї школи, так і кожного окремого педагога.

        Керівник застосовує інтерактивні технології при підготовці педагогічних рад, формуванню річного плану роботи школи, прийняття управлінських рішень.

         Ряд вчителів школи використовують  різні методи та елементи технологій: ІКТ, метод проектів, інтерактив, ігри, тренінги  тощо.

Впровадження  інноваційних  форм  у методичній роботі

      Адреса досвіду:                     м. Борзна,

гімназія ім. П.Куліша,

Заступник директора з навчально – виховної роботи, учитель-методист,       *

                                         Линник Людмила Михайлівна

       

Ефективність  навчально  виховної роботи освітнього закладу здебільшого залежить від успішності організації  науково – методичної роботи.

Линник Людмила Михайлівна  у своїй роботі забезпечує впровадження методів моделювання і прогнозування, виходячи із діагностики та глибокого вивчення діяльності кожного педагога.

Основним напрямком роботи  є розвиток  обдарованих учнів. Колектив закладу характеризується високою професійною майстерністю, постійним творчим  пошуком    найефективніших  методів та  технологій, роботою на результат, співпрацею із  вищими навчальними закладами, науковцями, в тому числі і педагогічних наук та менеджменту освіти.

        Методичні формування  (кафедри)  є дійсно  творчими  лабораторіями, в яких учителі  вивчають перспективний педагогічний досвід, створюють власні напрацювання, здійснюють обмін досвідом.

        Центром методичної роботи є методичний кабінет, який оптимально   поєднано  із учительською кімнатою

        Проектні, ігрові, розвивальні, інформаційно – комунікаційні та медійні  технології, особистісно – орієнтоване  та інтерактивне навчання, вивчення мови укрупненими дидактичними одиницями    -   далеко   не повний  арсенал колективу гімназії.

       Робота не обмежується лише  засіданнями кафедр, педагогічними читаннями, конференціями, методичними тижнями, посиденьками, аукціонами, творчими портретами і звітами, естафетами, калейдоскопами, діловими іграми, тренінгами, проблемними семінарами, проектами, мостами, індивідуальною роботою чи самоосвітою.  Кожна шкільна перерва  часто  перетворюється  на обмін думками, імпровізовані  педагогічні  консиліуми мета яких – знайти підхід до кожної дитини, досягнути  оптимальних результатів.

         Чільне місце в діяльності предметних кафедр займає співпраця із психологом, що дає можливість здійснювати діагностику  здібностей та задатків учнів, корекцію педагогічного впливу, попереджувати професійне  вигорання педагогів та їх емоційне виснаження, мобілізувати  ресурси для  отримання високих  досягнень.

        Як результат – протягом багатьох років гімназія очолює рейтинг закладів освіти району, входить у перелік кращих закладів нового типу області.  Учні – переможці предметних олімпіад обласного  рівня та  неодноразові переможці конкурсу – захисту робіт МАН Всеукраїнського рівня.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018