Районний методичний кабінет 
сектору освіти Борзнянської РДА

Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Учитель року - 2016" [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 399
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

ГЛИБОВЕЦЬ ІРИНА ВАСИЛІВНА

      Дата народження: 30.10.1968 року

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський ДПІ, 1991 р.

Посада: учитель географії

Педагогічний стаж: 29 років

Адреса досвіду: Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ст.. ім. Христини Алчевської

Тема досвіду: «Використання інноваційних технологій на уроках географії»

Анотація досвіду:

Суть інтерактивних технологій у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Учитель виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи учнів. У процесі застосування інтерактивних технологій, як правило, моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спеціального розв'язання, застосовуються рольові ігри. Тому інтерактивні методи навчання найбільше сприяють формуванню в учнів умінь та навичок, виробленню особистих цінностей,  створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні. Змінюється роль учнів. Учні самостійно приймають важливі рішення щодо процесу навчання. Змінюється й основне джерело навчання. Воно стає внутрішнім, це інтерес самого учня. Значно підвищується роль особистості педагога. Педагог більше розкривається перед учнями, виступає к лідер, організатор.

Для ефективного застосування інтерактивних технологій вчитель планує свою роботу:

  • дає завдання учням для попередньої підготовки: прочитати, виконати самостійні підготовчі завдання;
  • підбирає  для уроку або заняття такі інтерактивні вправи, які б дали учням «ключ» до освоєння теми;
  • на одному занятті використовує  одну інтерактивну вправу.

При використанні інтерактивних методів навчання у викладанні географії Ірина Василівна самостійно обирає тип навчання залежно від завдань і умов роботи.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД ЛЕДЕНЬ ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА

Дата народження: 13.09.1966 року

Навчальний заклад, рік закінчення: Чернігівській ДПІ, 1988 р.

Посада: учитель хімії, вища категорія, старший вчитель.

Педагогічний стаж: 27 років

Адреса досвіду: гімназія ім. П. Куліша м. Борзна

Тема досвіду: Впровадження елементів інтерактивного навчання на уроках хімії.

Анотація досвіду:

Основною метою впровадження нових інформаційних технологій навчання є підготовка учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства. При використанні нових інформаційних технологій навчання на уроках хімії Тетяна Григорівна розв'язує такі дидактичні завдання:

  • Вивчення явищ і процесів у мікро- та макросвіті; у складних технічних і біологічних системах на основі використання засобів комп'ютерної графіки та комп'ютерного моделювання;
  • Подача в зручному для вивченні масштабі перебігу різних хімічних і фізичних процесів, які реально протікають із дуже великою або дуже малою швидкістю.

Інколи комп'ютер вчителька використовує на всіх етапах навчання. Але він виконує при цьому різні функції: учителя інструмента пізнання, об'єкти навчання, ігрового середовища.

Важливого значення в роботі вчителя набули електронні засоби навчання. Їх вчитель використовує на певному етапі уроку. Вчитель використовує логічні схеми та опорні конспекти,  при розв'язуванні задач дозволяє учням побачити, зрозуміти і запам'ятати ланцюг логічних міркувань та розрахунків.

ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

МАКАРЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

Дата народження: 11.08.1961 року

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський ДПІ, 1985 р.

Посада: учитель біології, старший учитель

Педагогічний стаж: 29 років

Адреса досвіду: Борзнянська ЗОШ І-ІІІ ст.. ім. Христини Алчевської

 Тема досвіду: « Використання інтерактивних технологій на уроках біології»

Анотація досвіду:

      Сутність інтерактивної методики в тому, що навчальний процес ґрунтується на постійні активній взаємодії всіх учнів. Безперервна співпраця в тандемах «учитель-учень» і «учень-учитель». Під час оцінювання учнів за результатами опанованих знань у своїй роботі вчитель використовує такі форми перевірки: диктанти, перекази, письмові контрольні роботи, усні заліки, міні-іспити. Людмила Василівна вважає, що ці форми перевірки можна використовувати під час тематичного оцінювання. Особливо ефективними в роботі вчителя є методи взаємодіючого навчання( фронтальне навчання). «Мозковий штурм» - форма колективної роботи, яка характеризується спільною спрямованістю мислення і має на меті розробку ідей та підходів до розв'язання певної проблеми, але не їх оцінку. Успішно педагог застосовує і групові методи навчання, взаємонавчання ( «консультаційні центри», рольові ігри, дослідні проекти, навчальні екскурсії, інтегровані уроки). Для підтримко пізнавальних інтересів учнів Людмила Василівна використовує нестандартні уроки або їх елементи ((урок – аукціон, брейн –ринг, урок-дослідження,  урок – казка та ін..). Найбільш об'єктивно вчитель перевіряє  рівень знань, умінь і навичок учнів за допомогою системи уроків тематичного оцінювання. Ці уроки найскладніші, бо вимагають синтезу роботи як учителя, так і учня. Завдання до тематичної атестації вчитель складає різнорівневі по запитаннях, які відпрацьовувалися протягом всієї теми. Розробила нетрадиційні методи проведення тематичного оцінювання – «Уроки – екзамени», «один за всіх, всі за одного». Для розвитку логічного мислення вчитель користується таким прийомом роботи, як «матрьошка». Суть її полягає в тому, щоб скласти з простого складне , або розібрати складне до простого.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД ШЕВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ФЕДОРІВНА

Дата народження: 28.03.1966року

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський ДПІ, 1989р.

Посада: учитель біології та екології

Педагогічний стаж: 26років

Адреса досвіду: Кинашівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Тема досвіду: Формування екологічної культури учнів шляхом використання інноваційних технологій навчання.

Анотація досвіду:

Вчитель у своїй практиці надає перевагу діяльністному підходу у навчанні учнів і тому у методичному арсеналі вчителя наявні різноманітні форми і методи навчальної діяльності, зокрема, створення атмосфери зацікавленості, пізнавальної діяльності кожного учня, стимулювання учнів до вільного висловлювання своїх думок; вибір учнями способів виконання завдань, моделювання життєвих ситуацій; створення педагогічних ситуацій спілкування; обмін думками; самостійно пошукова робота з підручником та додатковою літературою; живими об'єктами виконання дослідів, ведення спостережень; створення ситуацій для застосування учнями набутих знань у їх життєдіяльності; оцінювання навчальної діяльності не лише за кінцевим результатом, а й за процесом його досягнення.Творчість учнів, новизна і оригінальність їхньої навчальної діяльності виявляються тоді, коло вони самостійно створюють проблемні ситуації і знаходять шляхи їх розв'язання. І найповніша творчість і активність школярів, нестандартність їхнього мислення, пошук нових ідей, виявляються лише під час участі дітей у наукових дискусіях. Орієнтацію учнів на спосіб пізнання через самостійну діяльність формує під час роботи з підручником. Намагається активізувати учнів не зовнішніми розвагами, а особливостями самого предмету. Важливе місце у її роботі посідає пошук нових форм і методів навчання. Серед них: КВК, брейн  - ринги, вікторини. У своїй навчальній діяльності вчитель практикує проведення уроків різних типів з використанням комп'ютерних  та інформаційних технологій.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018