Районний методичний кабінет 
відділу освіти Борзнянської РДА

Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Учитель року - 2016" [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 396
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Районне методичне об’єднання вчителів суспільних дисциплін (історія та основи правознавства)

Керівник: Пономаренко В.О., старший учитель Височанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів                                     

Проблема: Підвищення якості навчання історії та правознавства в умовах допрофільної і профільної підготовки учнів шляхом формування професійної мобільності вчителя

Загальна  інформація:

кількість учителів з предмета в районі  - 26;

працюють:  фахівці  - 24;  нефахівці  -2.        

За  категоріями: вища  категорія  - 8;

перша  категорія - 10;  друга  категорія - 3; спеціаліст  - 5.

Мають  педагогічне звання:

Заслужений  учитель -; учитель – методист -; старший учитель - 2. 

Творча студія вчителів суспільних дисциплін  з проблеми «Формування екологічної культури учнів на уроках суспільних дисциплін в умовах освіти сталого розвитку» (керівник Граб О. М.)

Дистанційний центр по роботі з обдарованими дітьми на базі гімназії ім. П. Куліша м. Борзни (Очно-дистанційна форма роботи, керівник Граб О. М. – історія)

Консультаційний пункт для вчителів суспільного циклу з проблем викладання історії та основ правознавства в школі (учитель-консультант Борзнянської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Х. Алчевської Костючина І. І. (історія та основи правознавства). Форма роботи: очно-дистанційна

Районне методичне об’єднання вчителів української мови й літератури та зарубіжної літератури

Керівник: Гирич Н. В.,  учитель-методист  гімназії  імені   Пантелеймона Куліша м. Борзни             

Проблема: Формування національно свідомої, духовно багатої мовно-літературної особистості школяра засобами інноваційного розвитку

 Загальна  інформація:

українська  мова й література

 кількість учителів з предмета в районі  - 54;

працюють:  фахівці  - 49;  нефахівці  - 5 .     

За  категоріями: вища  категорія  - 25; перша  категорія - 17; друга  категорія -8; спеціаліст  - 4.

Мають  педагогічне звання:Заслужений учитель -; учитель – методист - 2; старший учитель - 8 .   

зарубіжна  література 

Загальна  інформація:  кількість учителів з предмета в районі  - 28;

працюють:  фахівці  - 21;  нефахівці  - 7.        

За  категоріями: вища  категорія  - 12; перша  категорія - 9; друга  категорія - 4; спеціаліст  - 3.

Мають  педагогічне звання:Заслужений  учитель -; учитель – методист - 1;   старший учитель - 4.

Творча педагогічна майстерня вчителів  гуманітарного циклу з проблеми «Розвиток критичного мислення учнів у контексті життєтворчої спрямованості вивчення української мови й літератури та зарубіжної літератури» (керівник Литвиненко О. С.)

Дистанційний центр по роботі з обдарованими дітьми на базі гімназії ім. П. Куліша м. Борзни (Очно-дистанційна форма роботи, керівник Гирич Н. В. – укр. мова й л-ра)

Консультаційний пункт для вчителів словесних дисциплін з проблем викладання предметів гуманітарного циклу (учителі-консультанти Борзнянської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Х. Алчевської: Третяк Н. І. (укр. мова й л-ра), Пилипенко Л. М. (зарубіжна л-ра)). Форма роботи: очно-дистанційна

Проблемна група з реалізації Проекту «Громадянин-патріот» (керівник Динник Л. П.)

 

 

Назва та суть інноваційної освітньої технології

Колектив або особа, які впроваджують, апробують та розробляють дану технологію

 

Адреса закладу освіти, контактні телефони та електронна адреса

 

Прогнозовані результати

 

Друкована продукція, що відповідає заданій темі (окрім газет)

 

Технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей (В. Шаталов)

Принципи технології: багаторазове повторення; обов’язковий поетапний контроль; високий рівень складності; динаміка діяльності; оформлення навчального матеріалу у виді опорних схем-конспектів, які є своєрідною конструкцією системи взаємопов’язаних символів як замінників системи фактів, понять, ідей, наділених певним смисловим значенням.

 

Радченко Віра Володимирівна

(учитель зарубіжної літератури)

 

Борзнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені

Х. Алчевської Борзнянської районної ради Чернігівської області,

вул. Богдана Хмельницького, 3, м. Борзна

16400

(04653) 2-16-90

2-13-72

schoolborzna@gmail.com

 

Формування системи знань, умінь, навичок; навчання всіх дітей незалежно від індивідуальних даних; прискорене навчання; економія часу; підвищення результативності учнів в олімпіадах та МАН.

 

1. Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі» (№ 1-2, січень 2015р.), стаття «Використання опорно-логічних схем на уроках світової літератури».

2. Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі» (№ 5-6, березень 2015р.), стаття «Залікові завдання для учнів 10 та 11 класів».

3. Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі» (№ 5-6, березень 2016р.), розробка уроку«Ф. Тютчев «Я знаю в праосені пору…». Зарубіжна література. 10 клас.

4. Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі» (№ 15-16, серпень 2017р.), розробка уроку «Міфи Давньої Греції». Зарубіжна література. 6 клас.

 

Комп'ютерні (інформаційні) технології навчання (А. Єршов,

І. Роберт, М. Жалдак)

Інформаційні технології у якості дидактичних засобів використовується для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей дітей та для створення благополучного емоційного фону. Використання комп’ютерів у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам’ять, мислення, уява, мовлення, бере участь у інтелектуальному, емоційному та моральному розвитку дітей.

 

Сіренко Валентина Миколаївна (учитель зарубіжної літератури)

 

Гімназія імені Пантелеймона Куліша м. Борзни Борзнянської районної ради Чернігівської області,

вул. Богдана Хмельницького,1, м. Борзна

16400

(04653) 2-16-16

2-14-54

gimnaziya@i.ua

 

Активізація пізнавальної діяльності; підвищення мотивації до навчання та інтересу до вивчення предмета; оволодіння учнями ключовими компетентностями;

збільшення кількості учнів, які бажають взяти участь у різних конкурсах та змаганнях; активна участь учнів у шкільних, районних олімпіадах, проектній діяльності й творчих конкурсах; надання доступ до нетрадиційних джерел інформації; створення можливості для творчої діяльності.

 

1. Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі» (№ 1-2, січень 2015р.), стаття «Уроки вивчення творчості Е. По. 7-й клас» (уроки з використанням ІКТ).

2. Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі» (№ 13-14, липень 2015р.), розробка позакласного заходу ««Пригорнись душею до Вкраїни…» (Україна у творчості зарубіжних письменників). 10-11 класи».

 

 

Ігрові технології (Д. Ельконін, В. Коваленко, Б. Нікітін, П. Підкасистий, М. Стронін та інші)

Гра як вид навчальної діяльності в умовах конкретної ситуації спрямована на засвоєння соціального досвіду, у якому формуються й удосконалюються вміння й навички учнівського самоуправління.

Структура гри як діяльності включає: цілепокладання (уміння поставити мету, завдання), планування (уміння передбачити розвиток подій, дійових процесів, операцій), реалізацію цілей (уміння реалізувати ігровий задум), аналіз отриманих результатів (уміння проаналізувати набутий ігровий досвід).

 

Чечель Ганна Сергіївна

(учитель історії та правознавства)

 

Галайбинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Борзнянської районної ради Чернігівської області,

вул. Веселий Гай,34,

с. Галайбино Борзнянського району

16411

(04653) 2-91-49

galaibine@gmail.com

 

Розвиток суб’єктності школяра, процесів саморегулювання та самоуправління власною навчальною діяльністю.

 

 

Науково-методичний журнал «Бібліотека журналу «Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання»» (№ 1, січень-червень 2015 р., «Методика викладання курсу «Історія України.

7 клас»), розробка уроку «Монгольська навала на

Українські землі» (урок з використанням ігрових технологій).

 

 

Технологія інтерактивного навчання

(О.Пометун, Л.Пироженко)

Навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де і учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлектують з приводу того, що вони знають, уміють і здійснюють. Ефективно сприяє створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого коллективу. Технологія передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.

 

 

Третяк Ніна Іванівна

(учитель української мови та літератури)

 

Борзнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені

Х. Алчевської Борзнянської районної ради Чернігівської області,

вул. Богдана Хмельницького, 3, м. Борзна

16400

(04653) 2-16-90

2-13-72

schoolborzna@gmail.com

 

Створення дидактичних умов для ситуації успіху дитини в процесі навчальної діяльності; збагачення її мотиваційної, інтелектуальної та інших сфер; перенесення отриманих знань на різні предмети та позашкільне життя учнів; підвищення результативності учнів в олімпіадах та МАН

 

-

Науково-методичний журнал «Вивчаємо українську мову й літературу» (№ 22-24, серпень 2016р.), розробка уроку «Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки,

синтаксична роль». 6 клас

(урок з використанням інтерактивних технологій)

 

 

Інтегральна технологія навчання (О. Мариновська)

Інтегральна технологія ґрунтується на концептуальній ідеї виявлення в різних навчальних предметах однотипних елементів (проблем, сюжетів, подій, закономірностей тощо) і поєднання їх у якісно нову цілісність з метою створення загального образу світу.

 

 

 

Голубєва Олена Миколаївна

(учитель української мови та літератури)

 

Прачівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борзнянської районної ради Чернігівської області,

вул. Миру,50, с. Прачі Борзнянського району

16426

(04653) 2-64-40

osypenkosi@ukr.net

 

Створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації школяра шляхом формування цілісних знань про об’єкт, що вивчається, засобами інтеграції змісту суміжних дисциплін.

 

 

Науково-методичний журнал «Зарубіжна література в школі»(№ 13-14, липень 2015р.), розробка уроку

«Компаративний ідейно-тематичний аналіз творів І. К. Карпенка-Карого «Мартин Боруля» й Мольєра «Міщанин-шляхтич». Українська література.10 клас

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2018