Районний методичний кабінет 
сектору освіти Борзнянської РДА

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 401
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Ефективні шляхи розвитку математичних здібностей учнів

Адреса досвіду:         м.  Борзна,

гімназія ім. П.Куліша, учитель-методист, учитель математики  *

Іваній Ольга Григорівна

З метою збереження і розвитку інтересу учнів до математики на уроках у 5-6 класах учителька впроваджує різні форми роботи, в тому числі і дистанційні.

   Діти вчаться самі складати цікаві математичні задачі, іноді, у вигляді віршиків, казок. Звичайно, найяскравіше здібності дітей виявляються у їх вмінні розв’язувати задачі. їх Ольга Григорівна підбирає на кожен урок дуже скрупульозно.

       Розвитку математичних здібностей учнів і їх цікавості до математики сприяють математичні тижні, які проводяться в гімназії.

У 9-11 класах учителька застосовує лекційно-практичну форму навчання, а так інтегровані уроки математики і програмування.

Велике значення для розвитку математичних здібностей учнів має участь дітей у різних конкурсах, інтелектуальних іграх, змаганнях, які проводяться в гімназії.

Починаючи з 9 класу гімназисти займаються науково- дослідницькою роботою. Це виробляє вміння лаконічно висловлювати свою думку, чітко відповідати на питання опонентів, готує до подальшого захисту робіт в МАН

 

Тема досвіду: Використання елементів гри на уроках  фізики

Адреса досвіду:               м.   Борзна, гімназія ім. П.Куліша,

учитель - методист, учитель фізики

Єргалієва Наталія Василівна

Для виконання поставленого завдання учителька використовує на уроках різні дидактичні матеріали, блок-схеми, таблиці, застосовуючи ігрові моменти, показує цікаві досліди, пов’язує навчальний матеріал із повсякденним життям. Також проводить уроки різного типу, з елементами нестандартності при викладі матеріалу.

 Наталія Василівна використовує в своїй роботі системи ігор і колективно-групових форм роботи на уроці. Під час перевірки домашнього завдання  застосовує груповий метод роботи, елементи гри «Фізичне лото», «Сходження на пік Знання». Учителькою і учнями розроблені ігри «Кубики», «Хрестики-нулики», «Змійка», «Квітка».

Інколи на уроках Наталія Василівна дає завдання учням скласти «характеристику» фізичної величини або поняття, під час вивчення нового матеріалу використовує міні блок-схеми, за допомогою яких пояснює, а учні декілька разів повторюють і закріплюють матеріал. Пропонує учням придумати й оформити по даній темі кросворд, ребуси, цікаву задачу.

В позаурочний час учителька проводить ігри «Показуха», «Як отримати 12 балів», «Вгадай прізвища вчених та дай характеристику їх працям».

Наталія Василівна підготувала декілька посібників «Фізичні ігри не розвага, а шлях у науковий світ», «Скарбничка юного фізика», «Сучасний урок із позицій інтерактивного навчання».

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2019