Стрічковий варіант форуму |
| Тема | Відповіді | Перегляди | Автор теми | Оновлення↓ |
|
|
Місячник правових знань
Наказ відділу освіти від 05.09.2014 № 125
|
0 |
714 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:39
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Перспективний педагогічний досвід
ППД учителів Чернігівської області (2013-2014 н.р.)
|
0 |
645 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:28
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Розвиток соц. компетентностей учнів на уроках історії
Методичні рекомендації
|
0 |
713 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:23
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Вимоги до календарно-тематичного планування
Алгортм розроблення календарно-тематичного планування
|
0 |
707 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:20
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Використання навчальної л-ри в 2014-2015 н.р.
Лист МОН України від 05.09.2014 № 1/09-447
|
0 |
673 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:18
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Переліки навч. л-ри для використання в 2014-2015н.р.
Лист МОН України від 26.08.2014 № 1/9-425
|
0 |
668 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:14
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Забезпечення навч.-вих. процесу в 6 кл. в 2014-2015н.р.
Лист МОН України від 29.08.2014 № 1/9-433
|
0 |
643 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:10
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Формування інформ. компетентності учнів на уроках історії
Методичні рекомендації
|
0 |
1281 |
MetodBorz |
10.09.2014, 10:06
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
70-річчя визволення Чернігівщини від фашистських загарбників
Інформаційно - методичні матеріали
|
0 |
714 |
MetodBorz |
10.09.2014, 09:21
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Використання навчальної л-ри в 2014-2015 н.р.
Лист МОН України від 05.09.2014 № 1/09-447
|
0 |
757 |
MetodBorz |
10.09.2014, 09:15
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Переліки навч. л-ри для використання в 2014-2015н.р.
Лист МОН України від 26.08.2014 № 1/9-425
|
0 |
731 |
MetodBorz |
10.09.2014, 09:09
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Забезпечення навч.-вих. процесу в 6 кл. в 2014-2015н.р.
Лист МОН України від 29.08.2014 № 1/9-433
|
0 |
675 |
MetodBorz |
10.09.2014, 09:06
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Сторінками казок та оповідань В. О. Сухомлинського
Урок позакласного читання в 5 класі
|
0 |
617 |
MetodBorz |
10.09.2014, 08:57
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Орієнтовні вимоги до ведення учнівських зошитів
Методичні рекомендації
|
0 |
554 |
MetodBorz |
10.09.2014, 08:53
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Компетентнісно зорієнтоване навчання
Компетентнісно зорієнтоване навчання на уроках літератури
|
0 |
573 |
MetodBorz |
10.09.2014, 08:49
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
На допомогу вчителю літератури
Чернігівська поетична Шевченкіана
|
0 |
645 |
MetodBorz |
10.09.2014, 07:58
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Вимоги до календарно - тематичного планування
Алгоритм розроблення календарно - тематичного планування
|
0 |
932 |
MetodBorz |
10.09.2014, 07:54
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Портфоліо учня як компонент навчальної діяльності
Рекомендації щодо впровадження методу портфоліо
|
0 |
573 |
MetodBorz |
10.09.2014, 07:49
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Літературна вікторина за творами І. С. Нечуя - Левицького
Літературна вікторина
|
0 |
883 |
MetodBorz |
10.09.2014, 07:40
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Упровадження ідей В. О. Сухомлинського. З досвіду роботи
Педагогічна спвдщина у навчально-виховному процесі
|
0 |
665 |
MetodBorz |
10.09.2014, 07:36
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Українська мова № 43 - 2014
Методичні рекомендації ЧОІППО
|
0 |
689 |
MetodBorz |
09.09.2014, 08:32
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Інформація про переможців обласного туру "Учитель року"
Переможці конкурсу
|
0 |
742 |
MetodBorz |
09.09.2014, 08:23
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Про проведення урочистостей, присвячених «Дню знань»
Заходи про недопущення екстремістських,терористичних проявів
|
0 |
664 |
MetodBorz |
29.08.2014, 08:37
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
Лист про 6-денку
Про 6-денне навчання
|
0 |
736 |
MetodBorz |
26.08.2014, 09:01
Опубліковано: MetodBorz
|
|
|
До уваги директорів загальноосвітніх навчальних закладів
Листи МОН щодо початку нового навчального року
|
0 |
696 |
MetodBorz |
18.08.2014, 11:55
Опубліковано: MetodBorz
|
Знайдено 429 тем. На сторінці показано 25 тем. |