Кожного року до Дня водно-болотних угідь (World Wetlands Day) у закладах освіти району проводяться екологічні заходи, що покликані звернути увагу здобувачів освіти на цінність водно-болотних угідь для підтримки стійкого розвитку нашої планети.
Так вихованці 6-А та 3-Б класів гімназії ім. П. Куліша м. Борзни разом з учителем біології Наталією Кобець провели позакласні заходи під девізом «Водно-болотні угіддя та зміни клімату»: інформаційну годину з елементами гри-конкурсу «Скарби водно-болотних угідь», вікторину «Тваринний та рослинний світ боліт», гру-змагання «Краса природи – справжнє диво», інформаційну хвилинку «Чому водно-болотні угіддя потрібно охороняти?», калейдоскоп «Пізнаємо водно-болотні угіддя», конкурс малюнка «Життя тварин», переглянули презентацію «Водно-болотні угіддя: флора і фауна».
Гімназисти аргументували важливість водно-болотних угідь для забезпечення сталого розвитку людства та збереження біосфери в цілому.
У Кинашівський ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено тиждень «Водно-болотні угіддя для нашого майбутнього». Під девізом «Відкрий для себе водно-болотні угіддя» вчителями Оленою Маруніч та Валентиною Шевченко були проведені різноманітні цікаві заходи в 5-9 класах: віртуальна подорож на тему «Водні об’єкти нашого краю», вікторина «Водно-болотні угіддя України» та класна година в 7 класі «Здорова природа – здорова людина». Учні 8 класу взяли участь в екологічному брейн-ринзі «Пізнаємо водно-болотні угіддя». Така нетрадиційна форма заходу сприяла активній участі всіх учасників заходу, а головне, допомогла усвідомити необхідність збереження цих екосистем.
День водно-болотних угідь у 1 класі Ядутинської ЗОШ І-ІІІ ст. класовод Оксана Пєшкова відзначила інформаційною хвилинкою «Вода – джерело життя» та класною годиною «Використання водно-болотних ресурсів». Діти ознайомилися з цікавим, різноманітним рослинним та тваринним світом нашого краю, ділилися між собою своїм маленьким життєвим досвідом.
Класоводами 2-3 класів Валентиною Яроцькою та Ніною Колібабою тієї ж школи організовано квест «Що ми знаємо про водно-болотний світ» та вікторину «Я у світі не один, що я знаю про тварин».
У групі продовженого дня учні 1-4 класів провели конкурс малюнків «Чарівні пальчики про водно-болотний світ». А ось учні 7-8 класів організували віртуальну подорож «Озеро Трубин – гідрологічна пам’ятка природи загальнодержавного значення». Учні 10-11 класів стали учасниками кінолекторію, переглянули відеофільм «Дивовижний світ водойм» та взяли активну участь у інформаційній годині «Значення водно-болотних угідь для підтримки біологічного різноманіття та розвитку туризму».
З шестикласниками Борзнянської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Христини Алчевської вчителями біології та географії була проведена еколого-просвітницька лекція з елементами бесіди.Учні дізналися багато нового та цікавого про важливість екосистеми водно-болотних угідь задля збереження біологічного розмаїття та охорони зникаючих видів птахів та рослин.
Про мету та завдання Рамсарської конвенції, про водно-болотні угіддя Чернігівщини, про значення «мокрої землі» та бережне ставлення до неї школярі Степанівської ЗОШ І-ІІ ст. довідалися зі сторінок усного журналу «Годі виснажувати водно-болотні угіддя», який підготувала вчитель фізики Таїсія Ридзель. Цікаво пройшли і конкурс ерудитів, і екологічна вікторина.
|